Bloggarkiv

söndag 4 december 2011

så mycket bättre...

... blir det nog inte !
Seriously så har jag haft en väldigt bra och fulländad dag.
Blev uppdragen ur min sköna säng. Åkte till Bra & Begagnat (träffade en gammal ny vän, kollade på gamla fina saker) och sedan till IKEA, där jag drömde mig bort lite till framtiden och mitt så småningom egna place. Kan va kul sånt där.

Sen så bar det raskt vidare till äventyr innebärandes thaimat och bio med Sebbe och Danne. Två bra filmer.


Alla helnöjda. I alla fall jag - dom andra två kan ju eventuellt ha vart skådespelare för en kväll- spelat mina vänner och löst av Stina- så att hon fick lite tid för sig själv en dag... lite tid utan mig. Ni gjorde ett bra jobb i alla fall, och jag spelar med för att slippa vara ensam. 


Det är inte lätt att vara kändis. Behöva betala för sina vänner och ändå så orkar dom inte ha mig efter dom ständigt. Hur mycket begär du Stina? Vill du ha löneförhöjning kan du väl bara säga det?!

//Sofia

2 kommentarer:

  1. Du lyckades hålla en låg profil som den kändis du är, fick mer ro att se på filmen än man kan tro.

    Trodde dock ditt cover var kört vid popcorn incidenten, men det gick hela vägen!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du o Stina kan lösa det. Prova o prata irl o inte bara via bloggvärlden <3

    SvaraRadera

Kommentera mera!