Bloggarkiv

torsdag 29 december 2011

sömnlös- men ändå glad

Än en gång så kan jag inte sova, men det har jag inte kunnat på en vecka så varför börja klaga nu, får säkert tillbaka min sovkänsla snart igen, sömn är ju ändå en utav världens bästa saker.

Har idag fått möta känslan som ni måste få varje gång ni möter mig och sofia, såg nämligen Idol Olle och Idol Michael på hm idag, och visst det var inte världens grej, men ändå lite coolt kan jag erkänna att det var. Och om jag tyckte det var coolt när jag såg dom, hur coolt måste inte ni tycka det är när ni ser oss, vi är ju trots allt steget före (Förlåt Olle och Michael, om ni läser detta).
Livet är allt bra ibland, att både få vara en kändis men även få se andra kändisar, vilken lycka...önskar att ni alla får uppleva denna känsla någon gång.

Har även fixat min nyårs outfit, är inte riktigt 100% nöjd, men med ett halsband till så ska det nog bli bra. På lördag får jag träffa goa götabro vänner, fatta känslan...längtar! :)
Hoppas att ni alla haft en bra jul och hoppas att ni får ett ännu bättre nyår. Ha det kanoners. Tjao!
/you know who!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!