Bloggarkiv

måndag 26 december 2011

yeah!

Nu har sofia åkt, skidor och läger kommer vara hennes grej den här veckan. Hon är nämligen på nyårsläger, för er som inte visste det, najs.
Så jag vet inte riktigt om hon kommer skriva något den här veckan, visserligen så köpte hon en ny tele(en sån där som man kan gå in på internetet ni vet) idag så hon kanske lyckas skriva något inlägg, men annars så ska jag försöka skriva lite åt henne också.

Idag så började jag dagen med att fika på sallys i alingsås, med Frida, Elin, Sebbe och Sofia. Roligt med lite götabro häng så här mitt i jul. Efter det så letade vi lite på stan, och jag och Soffipropp avslutade dagen med att äta thai.
Har även hunnit med att kolla på ca.7 avsnitt av vänner, grym serie måste jag säga...helt fenomenalt.
Nu ska jag försöka göra något annat med mitt liv och inte bara sitta vid teven och datorn, (även om det är sjukt najs.) Så vi ses mina kära och trogna läsare.
Puss / Norris

1 kommentar:

Kommentera mera!