Bloggarkiv

tisdag 31 januari 2012

innebandy och gröt

Har haft en riktigt fin och ledig dag,  som samtidigt har vart effektiv vilket känns bra. Har gjort
min del av uppgiften om gåvor som vi ska redovisa imorgon - känns ju fint att lägga tid på det utan den där jobbiga stressen som kan tillkomma när man inte riktigt prioriterar rätt. En till härlig sak är att det var innebandy som gällde precis vilket inte alls är dåligt. Kul med lite sport och gemenskap tänker jag, även om innebandy aldrig vart min naturliga talangsport.

Nu är det dags för en härlig kväll med kanske lite gröt (har inte handlat på ett tag så är verkligen inne på man tager vad man haver & man får nöja sig med det som finns...-men det funkar).

Något jag måste lätta ifrån min hjärna är den otäcka uppvaknandet vi på götabro-dokusåpan fick vara om imorse: brandlarmet som ringer och man är tvungen att springa ut. På en sovmorgon dessutom. Då blir inget sig likt efter något sånt. Men har nu återhämtat mig hyffsat bra kan jag nog påstå.

//Sofia
Uppdaterade tankar angående USA-praktiken: är fortfarande taggad men kan samtidigt faktiskt knappt fatta att vi faktiskt ska dit. Känns lite overkligt så att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!