Bloggarkiv

tisdag 17 januari 2012

motivation - fast inte till bloggande

Har rätt så precis vart ute och motionerat. Inte mitt vanliga jag att vara taggad och sen faktiskt göra det, när det kommer till träning på eget bevåg.

Fast jag hoppas ändå att det håller i sig, är så fint när man kan ta tid och energi till att vårda sin kropp ordentligt. Röra på sig lite.
Och när det kommer till bloggandet: är inte motiverad men klämde desperat fram detta inlägg för att inte förlora våran sista läsare. När jag kommer till USA kanske det till och med skulle vara kul att skriva lite blogg, typ "the flying cow goes to America" eller "från de gröna ängarna till landet där inget är omöjligt" vad tror vi om detta? Men nu för tillfället: inte överdrivet motiverad som sagt. Lägger min energi på att träna lite istället.

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!