Bloggarkiv

fredag 20 januari 2012

resan går mot sitt slut

Att vara bloggerska tar på ens krafter, att alltid känna press över att man måste skriva inlägg efter inlägg för att läsarna ska bli nöjda är inte alltid rätt sätt att leva på. Dock så har jag fuskat en del gånger, och tagit lite pauser mitt i, bara för att komma bort från det hela ett tag och skaffa vänner utanför bloggen och kändisskapet.
Under en tids tänkande så har jag nog ändå kommit fram till att blogga är inte riktigt min grej. Inte just nu iallefall, var så taggad i början och jag är rädd att jag har tappat bort min passion för bloggandet. Så jag ska dra mig undan för ett tag och kolla om min passion kommer tillbaka efter en obestämd tid ifrån bloggen.
Hoppas att det inte blir många sura miner, utan önskar att ni alla kunde försöka förstå, och istället hålla tummarna på att jag ska komma tillbaka istället.
Det här är inte ett Hejdå utan ett Vi ses!

Så ta hand om er alla trogna läsare.
Love/ Norin.


Visa ord från en vis man!
Jes. 41:10 ->
Frukta inte, ty jag är med dig, se dig inte ängsligt om, ty jag är din Gud. Jag styrker dig, jag hjälper dig, jag uppehåller dig med min rättfärdighets högra hand.
Se alla som hatar dig skall komma på skam och blygas. Dina motståndare skall bli till intet och förgås.
Du ska söka efter dina motståndare men inte finna dem. De som strider mot dig skall gå under och bli till intet. 
Ty jag är Herren din Gud, som fattar din högra hand och som säger till dig: Frukta inte, jag hjälper dig.


Kände för att skriva detta bibelord, kanske var till någon eller några eller ingen alls. Men jag tycker iallefall att det är ett riktigt bra bibelord, som har hjälpt mig många gånger.

1 kommentar:

  1. Rebecka (Oskar)(Ogge)21 jan. 2012 02:55:00

    wooow, dedär bibelordet var VERKLIGEN till mej. Exakt nu. TACK!

    SvaraRadera

Kommentera mera!