Bloggarkiv

torsdag 5 januari 2012

ta tag i ditt liv. sov lite längre - check

Idag så sov jag till ca, ja en halvtimma sen. Och det känns toppen. Det är så det ska va när man inte har några riktiga åtaganden för sig. Man ska inte heller gå och lägga sig för sent och det gjorde jag inte igår. Och nu sitter jag här som om jag börjar bli duktig och tar tag i mitt liv och inga problem kommer tillfalla.

För att vara ärlig: om resten av året blir som den känslan man hade under tolvslaget (har hört att det är någon slags myt eller nått), så kommer 2012 bli asdåligt för min del. Det var inte så att jag hade en dålig nyårsafton eller att det var omständigheter som gjorde att tolvslaget sög. Det berodde bara på mig själv. Mina tankar var som dom var. Tur att man inte tror på myterna så mycket: och mer kör med talesättet "det blir vad man gör det till". Men jag måste nog också lära mig att inte bara sova tillräckligt mycket utan också handskas med min nya syn på livet. Den som inte alltid är så positiv.

//Sofia

Ps. Nu ska jag äta lite frukost. Nice. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!