Bloggarkiv

torsdag 5 januari 2012

TEXAS

mumsfilibabba, idag har jag ätit på Texas med min far, min bror, min kusin, min faster och min farbror. Riktigt gott var det. För er som inte vet vad Texas är för något så läs det här, 
"Med anor från den vilda västern har vi på ett unikt sätt gått tillbaka till tiden då lagen var i var mans hand och där Cowboy's och Indianer härjade omkring i det torra öken klimatet i Texas. Det är det vi försöker återskapa i vår restaurang, med en upplevelse av den vilda Texas och mat av världsklass blir det en svårslagen kombination!"  -Taget från- http://www.texassaloon.se/default.asp


Kan absolut rekommendera denna restaurang, ni kommer gå nöjda därifrån.


Förutom detta så har jag även hängt på stan i Hudik med min kära bror och kusin, orkade inte göra så mycket så större del av tiden så satt vi på en bänk med varsin mobil.
Det blev inte så mycket mer fart när vi kom hem heller, vi satte oss vid teven och åt godis och kollade på några vänner avsnitt. gött! :)
Nu ska vi sova, och imo(r)n blir det hemfärd mot Alingsås igen, och en nästan fullbokad helg. Är man känd så är man, inte mycket tid som blir över. Men om du vill ses så hör av dig så kanske jag kan skaffa fram en tid nån gång. 
jaja ha det bra alla fans.
LOVE ,NORPAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!