Bloggarkiv

lördag 11 februari 2012

aktiv dag...

Idag har jag en aktiv dag. Tror jag, ätit frukost, spelat 2 omgångar Settlers (förlora båda olyckligtvis), ansökt om ESTA inför resan (googla det), och nu på schemat står eventuell springtur, bowling, och sen käk i form av pizza. Känns riktigt fint och helg-aktigt. Sen kan man ju diskutera vad som innebär med en "aktiv dag", känner mig ganska slappig men med tanke på alla olika aktiviteter och gemenskapen så känns det ändå rätt berättigat.

/Sofia
USA-update: känns lika spännande, pirrigt och overkligt som innan. Som att det kommer vara i en annan tid och värld, där jag besöker och frågar om jag får vara med. Och där lyckan inte kommer när jag svarar ja utan om jag lyckas göra något betydelsefullt för någon annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!