Bloggarkiv

onsdag 8 februari 2012

lockiga onsdagen

Såhär mitt i hårveckan så har vi lockigt hår, vi tjejer på Götabro. Lite svårt för en annars så rakhårig tjej men jag har med hjälp av en fläta under natten, lite mer vågigt än innan. Skillnad men inte så drastiskt lockigt så att säga.

Idag så har det varit lite snack om praktiken, både så har vi träffats i teamen, delat vad vi har kommit fram till vad våra gåvor är, och snackat lite om hur de kan användas på praktiken. Sen så har jag och Elin suttit och knåpat på en redovisning om Kansas och vad vi egentligen ska göra där, som vi ska ha inför klassen imorgon. Lite sådär.
Så nu vet jag att jag ska till Kansas City AKA "city of fountains" eller "heart of the nation". Känns fint.

//Sofia
När en resa av den här storleken ligger framför så känns den kvarvarande tiden i Sverige, 1½ vecka- som en helg. Tiden går så fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!