Bloggarkiv

måndag 19 mars 2012

sick and tired

Är så sjukt trött. Orkar inte gå ut och springa. har kommit på en ny taktik: att bara springa när jag känner för det. Resultatet av det kan bli att jag springer varje dag någon vecka och inte alls någon vecka. Jag lockas av friheten i det samtidigt som jag tycker det är så härligt att kunna kalla mig hurtig och disciplinerad. Så jag vet inte om jag har gett upp min dröm eller inte.

I vilket fall så är jag som sagt så sjukt trött. Har jobbat 6-14 idag och det var verkligen sega timmar. För att jag var så trött. Annars brukar man ju kunna lägga in nästan lite överdrivet mycket glädje i det man gör, idag behövdes den tvingas fram. Men jag tror inte att denna trötthet och seghet behöver bli the mood of the week. Jag tror på powernaps, att bli frisk (om jag nu är sjuk, ont gör huvudet i alla fall) och på Gud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!