Bloggarkiv

onsdag 4 april 2012

med fläkten i bakgrunden och extra ledigt

Idag skulle vi egentligen ha jobbat till 22 som vanligt. Men fick sluta 17.30. Crazy. Men väldigt skönt, eftersom jag är någonstans mellan trött och något annat. Vet inte. I vilket fall så tycker jag livet är väldigt fint ändå, när solen står på kvällssol och fåglarna kvittrar och gräset är grönt och luften är frisk. Tack Gud för att jag får vara här.

Jag längtar hem lite. Fast nja, mer ser fram emot att komma hem till alla roliga saker som händer då. Och ser fram emot semestern sista veckan (L.A.lalala) Men överlag. Nöjd att va här, förutom tröttheten då, hoppas kunna kämpa bort den. Eller att den ska försvinna. Tankarna går åt att jag är inne i någon slags period där jag har vart här ett tag, och är lite utmattad och det är fortfarande mycket som händer, både nya saker och på det sättet att man utvecklas tror jag. Och att man kommer tillbaka till mer energi och sånt där, liksom ett nytt ryck så småningom (och inte är inne i den här dvalan hela resten av tiden).

Vet inte riktigt. Men är tacksam.
ps. Hej mamma och resten av familjen. Jag tänker på er mycket och älskar er. Saknar er. Är tacksam för att ha er, ni är så  bra hela bunten! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!