Bloggarkiv

måndag 2 april 2012

prestigelöst och fritt

Visst att det kan vara en viss frihet i att ha rutiner också men. 

"måste erkänna att springandet har trappats ner drastiskt, har haft en paus på 2 veckor med totalt osug,
men nu känner jag mig lite peppad, med härifrån kommer nog springandet bli prestigelöst och utan krav
och press, hatar dåligt samvete. har helt ärligt brottats med vikt, utseendefixering en del av tiden här. inte
drastiskt, och jag har nog kommit över det, men det är sjukt vad det gör med en- man får passa sig alltså!
måste ju landa i att Gud skapar alla olika och att man är fin som man är, och träning ska aldrig handla om
att bli snyggare. tycker inte jag i alla fall. även om det ofta är ett resultat av hälsosamhet. hehe."
ett utdrag från ett meddelande till Elin Malmstigen, min rumsrafiki på Götabro.
  
prespring

postspring

Var ute och sprang lite idag i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!