Bloggarkiv

söndag 13 maj 2012

Los Angeles plezzurezzz

Här är vi och det är härligt, vi har gjort Hollywood och lite sånt. Varsågod för flitig uppdatering, känns konstigt att säga men inom en vecka är jag hemma och då kan ni få live IRL update directly från mig. Inte mycket som slår det kanske. Nä, ska inte va sån, är lite starstruck trots att de enda stjärnorna vi har sett är de i marken på Walk of fame. Lite klent med superkändisar där vi hänger, men vistelsen är väl värd ändå.
Los Angeles är en upplevelse minsann och vi har det riktigt bra. Får lite flashbacks från tågluffen 2010, det var tider det... Beachhänget är nog det som är härligast, vem gillar inte solsemester och bad i stilla havet? Det är faktiskt inte så kallt som man kanske kan tänka sig. blblblablablablala... konstig känsla. Ska njuta av att vara här samtidigt som jag knappt kan bärga mig tills jag kan känna sveriges lukt och gå på dess mark... ska nog kyssa marken när jag kommer utanför flygplatsen. Eller inte. Får se vilka impulser jag följer efter detta omtumlande äventyret. 

I vilket fall, att njuta här är inte så svårt, its really really nice här. Och ja, längtar efter de svenska skogarna och att lägga sig och vila i mossan efter en picknick i skogen. Hjälp en älg. Aja. Den är mer rädd för mig än jag för den (som om..,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!