Bloggarkiv

tisdag 3 juli 2012

höstfunderingar

Måste säga att nej, så ivrig är jag inte på att blogga. Tyvärr. Vet att det är roligare när man uppdaterar ofta men sån är inte jag. Har inte så stor crowd att underhålla så det kan också vara en faktor. Men om det var läsarna som styrde mitt bloggande vad hade det då inneburit? Att jag hade vart instängd typ. Begränsad. Tvingad. Nu är jag fri kan man inbilla sig fast ändå vad innebär friheten? Att jag ändå väljer att surfa på nätet för mycket för mitt eget bästa. Frihet under ansvar. Men om man är dålig på att ta ansvar då?

Jaja, höstfunderingar döptes detta inlägget till och med det menar jag att livet inte är helt löst än, jag har fortfarande en gnagande känsla över att ett beslut om höstens befinnande måste tas. Och det är lite sådär. Det är lugnare nu, men jag måste säga att det hade vart mindre komplicerat om det var som förr: Aha är din pappa osthandlare? Ja men det blir väl du med då! Inte svårare än så. Fast valmöjligheter och chanser och livet är ganska nice nu med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!