Bloggarkiv

tisdag 3 juli 2012

sommaren är härlig

Nu är det mycket moln och lite sol. Härligt väder i alla fall. Gillar att vara hemma och njuta av den lugna takten. Gillar inte att jag inte vill gå ner till sjön själv för att det är läskigt med djur. Men det är inte så illa. Hade jag verkligen velat så hade jag gjort det. Igår fick jag foton jag har beställt och även ett brev från USA. Det gjorde mig väldigt glad.

Det är konstigt hur USAresan känns så nära men ändå långt bort. Massa har hänt sen dess och även en hel del tid har gått sen vi kom hem. Jag önskar att jag var där fortfarande samtidigt som jag tycker det är skönt att leva här hemma också. Idag ska jag förhoppningsvis få ha en lagom lugn dag med en del äventyr också. Får se hur det blir med det. Oavsett vad som händer en dag så kommer man ju aldrig riktigt få den tillbaka. Det är så olika hur man ser på livet och tiden. Det är också nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!