Bloggarkiv

tisdag 25 oktober 2011

efter en intensiv dag av plugg, tankar och kändisskap

Här på Götabro blir dagarna lätt långa, både av att man drar sig för att gå ifrån det trevliga sällskapet om kvällarna men på grund av att dagarna fylls av tankar, aktiviteter och nya lärdomar från lektionerna.
Känns ändå som att jag har landat och haft en riktigt bra dag här, även om jag längtar till imorgon då det blir både ordentlig frukost och tid för PA.

Idag så har jag fått möta en av kändisskapets ljusare sidor, jag har både fått credit från läsare om hur bra min blogg är (...) och även fått träffa ett riktigt trevligt fan som jag lovade att länka till. (http://sebbevscaballos.blogspot.com) Självklart ställer man upp på bild, brukar låta Wilmer få komma fram i rampljuset för att han helt enkelt är värd det. Kolla bloggen för att se bilden!!

Ska nu intensivsova i några timmar för att gå upp tidigt och duscha. Känns underbart trots att pressen att ständigt vara offentlig och perfekt finns där.

//Sofia-som är nöjd och glad i magen av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!