Bloggarkiv

måndag 24 oktober 2011

en vanlig morgon för en kändis som jag

När man möter massa människor varje dag, och både sånna som man känner och inte känner vill stanna och prata och kanske ta en bild (som dom kan lägga upp i deras bloggar och visa att de träffat mig...) så tycker jag det kan kännas skönt att vara ordentligt ordningfixad och stylad. Därför har jag suttit hos min stylist sen ganska länge och är nu redo att möta omvärlden och frukosten. Tycker det blir en bra balans av offentlighet och privatliv här ute på Götabro, ganska skönt att inte de större kvällstidningarna har hittat ut hit, även om det finns några ihärdiga bloggkändisar här som både skvallrar och letar efter uppdateringar om mitt liv...

Jaja, avslutar väl med ett vanligt: Se upp världen, här kommer jag!!! (möts sedan av kamerablixtrar och frågor om vad jag ska äta till frukost)

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!