Bloggarkiv

lördag 29 oktober 2011

härliga dag (naken skönhet)

Har haft en härlig dag. Slängde in lite naket i rubriken eftersom nakenhet oftast leder till att bloggen blir välbesökt... Har upplevt en ljuv Höstdag som gick väldigt snabbt fram. Det var nästan som att man ville säga stopp för att njuta lite extra men man hängde med rätt bra ändå.

Naturen är höstkristallig och har vart det hela dagen. Jag & Stina gick en rask promenad som kändes både planerad och spontan på samma gång och sen bar det iväg till bion. Tintin stog på menyn och för mig så krävdes det en powernap innan jag på riktigt kunde hänga med i filmen. Vet inte om det var en mental eller om jag faktiskt slumrade till, lite svårt att hålla koll på i denna trötta hjärnan.
Filmen var inte en besvikelse i alla fall men det kanske berodde på att mina enda förväntningar var att jag tycker det är allmänt mysigt att gå på bio..

Har spelat Settlers två gånger idag och känner att det är dags för mig att vinna snart, annars får vi se hur länge till jag tycker det är roligt. Känner mig lite vuxen som kan njuta av sällskapsspel.

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!