Bloggarkiv

söndag 30 oktober 2011

Huvudet sprängs av överansträngning och sömnbrist

Sitter på min bädd och ska snart låta kroppen vila. Välbehövligt minst sagt. Har haft en riktigt bra dag (det kanske framgick i förra inlägget...) Imorgon bär det av till kyrkan, och säkert något mer äventyr på gång. En ganska så spontan höstdag tror jag på.

Nu känner jag mig både förvirrad, förfärad och nästan lika lurig som Olle. ( http://ollebengtsson.blogg.se/) Har haft för mig busiga business här på kvällen och förstår hans känsla av att vara sådär lurig hela tiden. Blir ju så när man sitter inne på mycket information så att säga.

Godnatt mina kära bloggläsare, hoppas ni sover lika gott som jag förhoppningsvis kommer göra, och att ni kan njuta ordentligt av den där extra timman som man får ut av att byta till vintertid!

glid i riktig frid!//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!