Bloggarkiv

söndag 30 oktober 2011

kaffeberoende och dagssummering

Drack inget kaffe igår. Ont i huvudet mer eller mindre ända tills jag drack kaffe efter mötet idag. Nu har jag inte ont i huvudet. Svårt att avgöra tycker jag, om man är kaffeberoende eller inte. Något man vill blunda för samtidigt som att det ibland är bäst att acceptera den bittra sanningen. Sad but true liksom. 

Nu så degar vi lite skulle jag kalla det. Hur underbart som helst att ha någon Settlersomgång och en kall promenad framför sig. Åt maten på IKEA, njutbart och härligt skulle jag säga. Go gemenskap. Söndagseftermiddagar är alltid härliga tycker jag. Brukar följa principen "inget plugg på söndagar" nästan jämt, och förstår mig då inte alls på MCSF Åsa som går natur och ägnar flera söndagar åt härlig kunskapintagande. Om du läser detta: I Love you.

Lev väl! //Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!