Bloggarkiv

tisdag 15 november 2011

bad och böfhus på schemat

Har haft en superineffektiv morgon där det enda jag har gjort har vart ätit frukost, för att sedan gå raka vägen till sängen igen och somna. Det var egentligen inte meningen att jag skulle sova 2 timmar extra efter frukosten men nu ville min kropp det så jag lätt den. Kan inte alltid hålla på och vara effektiv och hurtig hela tiden, känner jag.

Nu är det däremot dags att åka in till Örebro för att äta ett ljuvligt mål mat. Det krisar sig här på götabro -inte för att KRIS är här- utan för att de flesta eminenta deltagarna med bil har lämnat oss. Det leder till problem och svårigheter. Men det verkar nästan lösa sig. Fint liksom. Men mitt emellan det finns nödlösningar och kompromisser, något som inte alltid är uppskattat. Men som riktiga problemsolvers vi är så verkar det som att alla tillslut kommer få sina behov tillfredsställda.

För min del, lite bad och lite böfhus.

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!