Bloggarkiv

tisdag 15 november 2011

helfräsch

Har nu kommit hem från dagens lyckade äventyr. Många minuter på Gustavsvik gjorde mig både fräsch och glad- det var väldigt roligt. Man blir ju lite uttröttad av att springa runt och leka och åka vattenrutschkanor av olika slag och vi konstaterade att vi alla kommer sova väldigt gott i natt. Detta blev ett äventyr som gav mersmak så jag hoppas få göra något liknande någon mer gång!

Har köpt lite mjölk så nu slipper jag dricka den utgångna med klumpar i (det är ju inget måste, men jag ville ha flingor och o´boy igår och nöden har ju ingen lag sägs det ju, är inte så kinkig med sånt där ska jag erkänna). Känns i alla fall fint att inte ha blivit dålig i magen eller liknande efter gammal mjölk! Glad smiley.

Ikväll blir det nog en månskens/stjärnhimmels - promenad med godingarna av det bästa slaget. Det gäller att njuta och uppskatta det vackra. Fint.

//Sofia!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!