Bloggarkiv

torsdag 24 november 2011

bloggar lite

Sitter här och bloggar lite. Har haft ganska fullt upp idag. Mer eller mindre, mycket mys också- tex när jag och Josefine fikade på Ljungblads (förövrigt ett jättebra ställe när man inte ständigt vill uppmärksammas om vem man är och märkas, ni vet hur kändisskapet kan vara...).
Hade en rätt soft fortsättning på Gråbopraktiken med mycket snack och lite verkstad också. Fint. Lite mer inkik på bland annat vad vi gjort idag kan ni hitta här (om ni klickar).

Mer saker jag har gjort idag: Bowlat med Carol, Julia och Nicke.
Anledningar till varför man ska bowla:
1. Man får ha snygga skor på sig
2. Det är en lagom kul sport
3. Man kan ha tid till att både röra på sig och prata
4. Att alla som bowlar har lika mycket värde framkommer väldigt tydligt (särskilt med tanke på punkt ett)

Jag ska erkänna en sak: gjorde som jag brukar göra när vi spelar Settlers (som jag förövrigt längtar lite tills jag gör igen...) - jag lät dom andra vinna undermedvetet så att säga. Det finns något i mig som gör att jag låter andra komma fram och visa vad dom kan genom att inte vinna i sporter och spel. Ganska fint när man tänker efter.

Laddar lite lagom inför adventsmorgon med skolan imorgon!

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!