Bloggarkiv

onsdag 23 november 2011

en kväll av stickning och clementiner

Som ni märker är stickningen ett återkommande tema här i bloggen de senaste dagarna. Strålande tycker jag, den blir ju mer och mer närmare färdig. har nog gjort mer än dubbelt så långt sen jag kom hem. Känns fint att målet inte är så långt borta.
Sen så sitter jag här med två clementiner och ska efter detta blogginlägget avnjuta dem. Clementiner på vintern, när de är som bäst.

Härlig introduktion i Gråbo idag. Lagom mycket. Imorgon blir det tidig morgon för första gången denna veckan. Ska va där halv nio.

Min kusin är fantastisk. Han tycker det är roligt att säga tråkiga skämt. Han gillar särskilt kiss och bajs-skämt, och lite prutt också. Och han säger att jag är bäbis. Snarare han som är det skulle jag säga, Multikino, Melvin, Melvinski 4.5 år (kärt barn har många namn).

(Detta blev ett inlägg med lite instick från mina tankar om vad som har hänt de senaste  timmarna).


//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!