Bloggarkiv

tisdag 8 november 2011

Efter regn kommer solsken... eller nått..

Idag har jag haft en ganska konstig dag. Jag som inte är van att ha dåliga dagar hade en riktigt risig start. Ganska vanlig utåt sett men urkonstig på insidan. Men jag som är en brightsider kan ändå se bra glimtar från dagen igenom, även de stunder då det för det mesta kändes botten.

Och som det kända uttrycket efter regn kommer solsken- har haft en mycket bra 2 part of the day. Sprang en tur efter dagens lektioner och fick väl då lite egentid + att jag svettade bort mina konstiga känslor och det blev som ett helt nytt blad, då dagen fick innebära mycket mer härliga känslor.

Caféstund i Örebro på kvällen var också en mysupplevelse med några skratt och en del överraskande moment i vardagen. Så härligt när man kommer till sängs och kan se positivt på livet igen, visst ska det bli kul med en ny dag imorgon men det är ändå inte så att jag lägger mig och längtar tills denna kassa dagen är över- för den blev ju trots allt bra till slut.
Mycket bra, fantastiskt (som Leila brukar säga) !!

//Sofia

1 kommentar:

  1. like ordet caféstund + leila citat lite extra förutom resten av det inspirerande inlägget.

    DU shinar upp min vardag gostroll!

    SvaraRadera

Kommentera mera!