Bloggarkiv

torsdag 3 november 2011

en dag av utmaningar & relaxing

Ledig förmiddag idag. Kändes ändå coolt att gå upp vid frukosten klockan sju för att samla kraft till att sova ytterligare två timmar. Så sköna sovtimmar har jag nog inte haft på länge. De räckte till både motivation och ork för att springa en slurk. Något jag annars håller mig borta från pga ovana men jag vet att när man känner sig peppad till att göra något ovanligt så ska man helt enkelt göra det. Jag tog tillfället i akt så att säga.

Stina utnyttjade min egenskap 'att inte tänka innan jag gör något' och fick mig nästan att gå alldeles för lättklädd ner till kapellet för att hämta hennes väska och lämna madrassen Elina sov på. Hela grejen såg jag väl också som en utmaning men Patrik fick mig att ta mitt förnuft till fånga när vi mötte honom i korridoren.

Känns som dagen har börjat bra med både vila och att växa i mig själv, lektionerna på eftermiddagen kommer nog också ge mycket näring och matnyttigt så att säga, både gemenskapligt och teoretiskt sett skulle jag tro. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!