Bloggarkiv

onsdag 23 november 2011

med flingor i munnen och nyvaken frisyr

Är ganska så utvilad. Ännu en dag av stickning, läsning och tvtittande står på schemat. Fast mot kvällen så avviker sig de vanliga aktiviteterna och byts ut mot äventyr i Gråbo. Vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig eller vad som förväntas av mig. Ska bli skönt att sätta fötterna där äntligen för att slippa undra och veta istället. En till sak som är rätt skönt är att inte ha dessa slappa dagar för mig själv, de är i och för sig avslappnande men för många i rad blir man ju tokig på. Man blir lat även om man hade kunnat göra vettiga saker.

Det är tur i alla fall att luften är lika frisk som vanligt och att solen går upp varje morgon, och ner varje kväll. Hade vart konstigt om tiden stannade upp precis som jag har gjort dessa dagar. Stannat upp. Tänkt lite. Inte pressat in något särskilt tempo utan mest låtit dagen och aktiviteterna ha sitt lugna lunk.

Från och med ikväll så blir det slut på det vanliga. Fast jag hoppas kunna va ganska lugn ändå. Att stressa är aldrig bra är lite mitt tankesätt (visar sig speciellt när jag äter).

//Sofia

ps. Hälsning från Rebecka skulle nog låtit ungefär såhär: Snabbmat,shopping, fyra goa vänner och en lägenhet i Stockholm! Jodå det blir nog bra det här!Yo,yo,yo! Stockholm levererar gullet! (för att utgå från hennes 


facebook... dock så fattar jag inte hur hon kan facebooka men inte blogga..........)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!