Bloggarkiv

måndag 28 november 2011

ett enkelt inlägg innan kvällen är slut

Vet att det är lite sen läggdags med tanke på de senaste dagarna av sjukdom. Försvarar mig med att vi har sovmorgon imorgon och att nu väl tillbaka på Götabro så har man inte gjort annat än njutit av varje sekund av dessa härliga återseenden.

Dagen i stort har vart mycket bra, dagen i litet har också vart bra. Blandade känslor såhär på slutet, mest präglade av innerlig trötthet. Det är dock mys utan like i rummet bredvid så jag tror att jag går in där och omsluts av kärlek och värme en stund innan jag ger drömmarna en chans. Hoppas jag inte sabbar min chans att bli hel-frisk genom att vara uppe såhär sent. Skulle vara ett sånt osmart drag av mig, att inte ta mitt ansvar.

Dock så är jag mycket glad över gudstjänsten och min lilla medverkan, kändes gott- samt pusskriget jag hade med mina kusiner på eftermiddagen (jag stod för pussandet, de stod för nederlaget (kärleken övervinner allt)). Också nämnvärt glad över att vara tillbaka i tryggheten på Götabro. Nu har jag inget att frukta.

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!