Bloggarkiv

måndag 28 november 2011

tillbaka på götabro

Första natten avklarad på götabro, mitt andra hem! Gårdagen var väl helt okej, började med en mysig tid i stockholm med Johanna, Lina och Marlene, vi fikade på Waynes och satt där tills bussen skulle gå. Bussresan var ganska så slö, bara satt (som man brukar göra i en buss), åt chips och mackor, försökte även sova, men det gick väl sådär. När vi kom fram till hemmet så fanns det typ inte en enda kotte här, bara några men alla var på sitt rum så det var ganska så segt. Tillbringade min kväll med Davidsson och kollade på livet enligt rosa. Mysigt.
Sitter även nu med Davidsson, ska sova här inatt (hoppas det är ok att jag lånar din säng linda). Lite läskigt att sova ensam, speciellt när det är storm, så tackar Johanna, den otroligt vackra och coola Davidsson för att jag får bo hos henne.

hoppas ni har det chill där ni är, ska sova nu och drömma om den snygga killen från stockholm. mm.
Godnatt mina kära vänner, ha det nice. Puss

/ Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!