Bloggarkiv

måndag 7 november 2011

Förväntningar inför morgondagen

Imorgon är det sovmorgon som vissa kallar det. Vi börjar inte förrän ca halv två och lunchen är halv ett.
Som sagt vissa kallar det sovmorgon men jag skulle mer kalla det hurtigmorgon. Imorgon tänker jag mig en frukost vid rimlig tid, hoppas att jag är utvilad. Sen kanske jag tar en jogging/gångtur som börjar bli en liten vana nu (detta är dock hemligt, säger bara det till er bloggläsare).

Sen så smäller det helt enkelt. Fotbollsmatch i Kumla utan dess like. Jag är inte riktigt lika taggad som jag borde vara (lika taggad som Stina alltså). Men däremot så kommer jag nog in i rätt anda och blir både fotbollssugen och tävlingsinriktad tills det är dags.

Sen så börjar vi mjukstarta temaveckan med vanliga lektioner. Slutet på Etik och Själavårdskursen, i alla fall för denna gången (har inte  stor koll...). Känns bra för att sedan låta veckan innebära oändligt mycket snack om församlingen, blir antagligen fantastiskt!

Ha det så bra så länge och sov såååå gott!!//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!