Bloggarkiv

måndag 7 november 2011

matbitar och uttröttning

Denna veckan lever vi lyxliv på Götabro, 5 mål mat om dagen och sovmorgon till åtta varje morgon. Riktigt härligt. Kommer nog få en ganska matig vecka i undervisningsväg också, med snack om församlingen från en rad olika talare från olika håll i världen och landet. Riktigt härligt det också .

I morse var det fotboll som gällde, ska inte ljuga och säga att jag var ute och sprang innan dess, var riktigt trött när det var dags att gå upp och påminde mig själv om att nån gång ska jag bli duktig på detta med sovrutiner. 
Fotbollen var väldigt lyckad enligt min åsyn, hade roligt sprang lite och njöt av att vara ute i den friska luften på morgonen. Däremot så blev det lite förvirrat med när egentligen lektionerna började på dagen, vilket förstörde lite men det var ganska lättsmält så kort och gott vart det en riktigt bra dag!

Blir dock lite trött av för lite sömn, massa personer på götabro, lite stress och såklart själva grejen med att det är ny vecka nya utmaningar på g. 

Nu är det lite mötesaktigt, nån slags info lektion eller annat så det är bäst att jag kilar bort för att få plats på front row (är nämligen inte givet att jag hamnar där trots mitt kända fejs, här på götabro kör dom med att alla människor är lika mycket värda så ingen särbehandling nånstans...)

//Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!