Bloggarkiv

måndag 7 november 2011

(minst) ett blogginlägg om dagen gör bloggläsarna glada i magen

Sitter här på¨kvällskvisten och riktigt känner hur natten vill tränga sig på men jag gör motstånd som vanligt. Känns lite som en vana att gå och lägga sig såhär pass sent och det känns lite roligt också. Fast vi ska ju ta hand om både kropp och själ och jag har hört att kroppen behöver vila (Vila och mat är ju det minst jobbiga behoven att fylla...).

Annars så har jag också gjort en del viktiga saker idag, som att vika och ta ner tvätt (för att vara politiskt korrekt och liksom inte göra Bettan, Berit, ledsen imorgon när hon ska tvätta. 
Har också sett Matrix för första gången i mitt liv idag, gillade den stort även om jag somnade lite för att ladda med energi för att orka se slutet... Tror dock jag har sett en viss scen i filmen som mitt minne hade snappat upp. (en cool grej som var i filmen att man kunde se filmkameran när en silverglänsande dörrknopp visades i bild). 

//Sofia- överväldigad och fascinerad av livet i allmänhet och Gud som skapat allt. 
ps. ett tillägg kommer till dagens händelser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!