Bloggarkiv

torsdag 15 december 2011

so sad!

Så många känslor idag (och igår, och hela veckan). Sista bönegruppen i måndags, julfest igår och sista lektionerna idag. Fick även ett brev av min roomie Lovisa idag, och jag kan erkänna att jag började gråta, så mycket känslor på en och samma gång så det bara kom. Som tur var så var Lovisa inte i rummet så jag kunde gråta utan att hon skulle se mig, men hjälp asså, kommer sakna henne så otroligt mycket, Lovisa om du läser detta så ska jag säga till dig att du har verkligen blivit som en syster för mig och jag älskar dig väldigt mycket, vi ses snart igen! LOVE
Har även idag packat alla saker, är dock inte klar men snart så. Trodde inte att jag hade så mycket grejer men tyvärr så har jag det. Jätte roligt när man ska dekorera rummet men sjukt surt när man ska flytta.
Hoppas vi får plats i bilen imon, pappa har sagt att vi får det så jag litar på honom.
Inatt så blir det även en trevlig avslutning med Stina, Elin, Sofia och kanske Lovisa. Stället är inte riktigt planerat än men det kommer nog bli asaballa bra!
Även idag så kommer jag bjuda på lite bilder, trevlig avslutning på mina blogginlägg härifrån, men jag lovar att blogga från alingsås också. så ni slipper inte mig.
Ha det bra alla fans, så hörs vi snart igen! puss



BILDER AV IDA CARLSSON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera mera!